Afstudeeronderzoek in Uganda - Reisverslagen van Marin - WaarBenJij.nu Afstudeeronderzoek in Uganda - Reisverslagen van Marin - WaarBenJij.nu
Afstudeeronderzoek in Uganda

In 2018 heb ik een half jaar stage gelopen in Uganda. Ik kwam terug in Nederland met de overtuiging dat ik hier naartoe terug móest. Gelukkig zat er nog een afstudeer onderzoek in mijn studie: één die ik overal ter wereld mag doen, zolang de examencommissie je voorstel goedkeurd.

Ik heb alles op alles gezet om dit voor elkaar te krijgen, heb contact gelegd met de lokale partijen en ver voor de deadline mijn voorstel ingediend. En mijn voorstel is goed gekeurd! Nu mag ik dus weer voor 5 maanden terug om mijn afstudeeronderzoek te doen en mijn scriptie te schrijven.

Eind Mei moet ik terug zijn in Nederland om mijn scriptie in te leveren en te verdedigen en als ik er dan toch ben ook maar om (hopelijk!) mijn diploma eindelijk in ontvangst te nemen.

Maar ik ben nu eenmaal wie ik ben, dus naast mijn werk ga ik ook mijn uiterste best doen om zoveel mogelijk mooie dingen te doen en te zien :-)

Recente Reisverslagen:

05 Februari 2019

Thuiskomen
Marin

Een opleiding toerisme, met daarbij diverse reizen... Daar moet natuurlijk het een en ander van worden bijgehouden. En dat kan ik helemaal voor mijzelf doen, maar het is net zo leuk om dit met de geïnteresseerden te delen, toch? Daarom dus deze pagina, zodat je kunt bijhouden wat ik allemaal uitspook. En natuurlijk voor mijzelf, om de ervaring nooit meer te vergeten. Ik hoop dat je plezier hebt aan het lezen van mijn blog. En laat vooral een reactie achter, dat vind ik leuk! xx Marin

Actief sinds 21 Sept. 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 100110

Voorgaande reizen:

10 Januari 2019 - 24 Mei 2019

Afstudeeronderzoek in Uganda

23 November 2018 - 24 December 2018

Studiereis Brazilië

15 Februari 2018 - 11 Juli 2018

Stage in Uganda

18 Juni 2016 - 20 Juli 2016

Roadtrip 2016

21 September 2015 - 18 Juni 2016

Uitwisseling Portoroz

Landen bezocht: